article | 13.05.2015

Joy zmienia się

artykul | 24.03.2015

Google ceni responsywność

artykuł | 11.03.2015

Nie ma jednoznacznych zasad

projekty | 20.02.2015

Nowe drukowane portfolio

making of | 2.02.2015

Nasza nowa strona

making of | 21.01.2015

Nasz świąteczny viral

artykuł | 16.01.2015

UX -wartościowy gest

artykuł | 23.12.2014

UX zorientowany na pracownika

infografiki | 10.12.2014

Storytelling danych

article | 28.11.2014

Mały wielki branding

making of | 20.10.2014

Making of infographic

making of | 14.10.2014

Zeszyty grafików

Wydarzenie | 12.10.2014

InternetBeta

event | 9.10.2014

E-CPG

Poprzedni wpis

Mały wielki branding

Następny wpis

Zeszyty grafików

making of | 20.10.2014

Making of infographic

Jednym z naszych wyzwań był projekt infografiki prezentującej obecność Indonezyjskich linii lotniczych w mediach społecznościowych opierającą się na bogatym zbiorze danych uzyskanych dzięki Brand24 oraz Sotrender.

Wspomniane narzędzia umożliwiają zbieranie bardzo dużych ilości danych a infografika jest doskonałym sposobem na ich przedstawienie. W projektowanych przez nas infografikach dane są wciąż najważniejsze, a nie są zdominowane przez ilustracje, które ogrom danych zamieniają w czytelną, przyjemną i logiczną całość. Poniżej prezentujemy kilka wskazów dotyczących projektowania infografik, opartych na wspomnianym projekcie.