article | 13.05.2015
Przez kilka lat naszej działalności, zakres usług ewoluował, aż do momentu kiedy rozwinięcie nazwy Joy Intermedia przestało być wystarczające. Dlatego teraz nasza pełna nazwa to Joy Branding.
Współpraca z wieloma klientami rozpoczynała się od rozmów dotyczących projektu strony czy aplikacji, ale ostatecznie kończyła się na kompleksowej kreacji marki. I słusznie. Tylko strategiczne działanie ma sens. Joy branding projektuje nie tylko cyfrowy świat stron internetowych i aplikacji, ale równiez ten fizyczny składający się z opakowań, katalogów, wizytówek… Wszystko jednak zaczyna się od strategii i projektu identyfikacji wizualnej. Dbamy o User Experience w każdym wymiarze.
Startup’ów tworzących nowe produkty i usługi.
Właścicieli marek które wymagają rebrandingu.
Korporacji o silnej marce, która wymaga jednak bieżącej obsługi i realizacji przyjętej strategii.
Strategia. Opracowana na bazie szczegółowej analizie marki, rynku, konkurencji i dokładnym researchu najlepszych rozwiazań.
Identyfikacja wizualna. Logotyp wraz z księgą znaku i podstawowymi nośnikami, które pomogą w kreowaniu świadomości twojej marki.
Materiały drukowane. Począwszy od wizytówki, przez katalog, materiały promocyjne, skończywszy na opakowaniu produktu po które konsument z przyjemnoscią sięga.
Rozwiązania interaktywne. Strony internetowe, aplikacje mobilne i webowe.
Realizacja. Dostajesz od nas gotowy produkt, nie tylko projekt.
Pewność i zaufanie.
Chcemy tworzyć silne i efektywne marki które zyskują nie tylko osobowość, ale co raz lepsze efekty finansowe.