article | 13.05.2015

Joy zmienia się

artykul | 24.03.2015

Google ceni responsywność

artykuł | 11.03.2015

Nie ma jednoznacznych zasad

projekty | 20.02.2015

Nowe drukowane portfolio

making of | 2.02.2015

Nasza nowa strona

making of | 21.01.2015

Nasz świąteczny viral

artykuł | 16.01.2015

UX -wartościowy gest

artykuł | 23.12.2014

UX zorientowany na pracownika

infografiki | 10.12.2014

Storytelling danych

article | 28.11.2014

Mały wielki branding

making of | 20.10.2014

Making of infographic

making of | 14.10.2014

Zeszyty grafików

Wydarzenie | 12.10.2014

InternetBeta

event | 9.10.2014

E-CPG

Poprzedni wpis

UX -wartościowy gest

Następny wpis

Storytelling danych

artykuł | 23.12.2014

UX zorientowany na pracownika

Często się pisze o projektowaniu User Experience w kontekście interakcji klienta z marką, podczas wypełniania formularza albo dokonywania zakupu w sklepie internetowym. Omawiane są punkty zapalne i sposoby ich eliminowania, tak by nie stracić klienta. A gdzie projektowanie z myślą o pracowniku? Pracowniku, który musi takie zamówienie obsłużyć. Co z pracownikiem instytucji Państwowej, który musi sprawdzić naliczony przez nas podatek. Dlaczego tak mało piszę się o UX od strony pracownika, który jest jedną z kluczowych inwestycji? Czy jest potrzebne projektowanie zorientowane na pracownika?

Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule: UX zorientowany na pracownika